Group 2 - ჯგუფი 2
Intervention
Determine the cause of the problem;
Intervention planning;
Implementation of the intervention;
Intervention evaluation.
The research was conducted in the 4 a th grade students of Dusheti Public School N2, their parents and teachers. The aim of the study was to find out how much people buy food and hygiene items. After the research, according to the results of the research, it was found out:
1. Most of the respondents are women - 64%
2. Mostly women buy food - 80%
3. People follow the rules and when buying - 82%
4. Often buys hygiene products - 90%
5. You often buy and often change hygiene products: toothbrush, toothpaste, soap, shampoo - 82%
6. When purchasing hygiene products, the user follows the rules and regulations - 90%
7. When buying a product, the customer will take into account the advice of other people with the following percentage - 67%
Recommendations:
According to the results, 10% of respondents do not follow the deadlines and rules of behavior when buying food, which is very important for our health.
The above problem can be solved with the help of teachers, doctors and parents. Students will have information meetings. With teachers of biology, chemistry. Read the relevant literature. Prepare information leaflets and distribute to public school students.
The following intervention was planned and implemented:
Intervention N 1
Schoolchildren brought their own washed and washed vegetables and observed under a microscope.
Intervention N 1 - Evaluation
Focus - groups with students, which allowed us to learn how they evaluate the intervention. During the discussion, they said that they did not even think that washed and expired products could be harmful to their health because they are full of bacteria.
Intervention N 2
The biology teacher talks about the right ways to use the products.
Intervention N 2 - Evaluation
Interview with a biology teacher:
In an interview after the meeting, he said that the students listened to him carefully and the children answered the questions correctly. He praised the meeting. In his view, students will pay more attention to the rules of purchase and use of products. Buy and eat the right product and take care of your health.
Intervention N 3
Prepare and distribute information brochures in the social space and at school with school children.
Intervention N 3 - Evaluation
Focus - groups with students, which allowed us to learn how they evaluate the intervention. They said this activity was quite interesting. The children explained to everyone, when buying a product, pay attention to its compliance and do not eat washed.
Conclusion:
Research allows us to conclude that this method of conducting research is the best way to solve a problem in society. We achieved some results with our intervention.
ინტერვენცია:
პრობლემის მიზეზის დადგენა;
ინტერვენციის დაგეგმვა;
ინტერვენციის განხორციელება;
ინტერვენციის შეფასება.
კვლევა ჩატარდა დუშეთის N2 საჯარო სკოლის მე -4 ა კლასის მოსწავლეებში, მათ მშობლებსა და მასწავლებლებში. კვლევის მიზანი იყო გაერკვია რამდენად ყიდულობენ ადამიანები საკვებს და ჰიგიენის ნივთებს. კვლევის შემდეგ, კვლევის შედეგების მიხედვით, გაირკვა:
1. გამოკითხულთა უმეტესობა ქალია - 64%
2. ძირითადად ქალები ყიდულობენ საკვებს - 80%
3. ხალხი იცავს წესებს და ყიდვის დროს - 82%
4. ხშირად ყიდულობს ჰიგიენის საშუალებებს - 90%
5. ხშირად ყიდულობთ და ხშირად ცვლით ჰიგიენის საშუალებებს: კბილის ჯაგრისი, კბილის პასტა, საპონი, შამპუნი - 82%
6. ჰიგიენური საშუალებების შეძენისას მომხმარებელი იცავს წესებსა და წესებს - 90%
7. პროდუქტის ყიდვისას მომხმარებელი გაითვალისწინებს სხვა ადამიანების რჩევებს შემდეგი პროცენტული მაჩვენებლით - 67%
რეკომენდაციები:
შედეგების მიხედვით, გამოკითხულთა 10% არ იცავს ვადებსა და ქცევის წესებს საკვების ყიდვისას, რაც ჩვენი ჯანმრთელობისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
ზემოხსენებული პრობლემის გადაჭრა შესაძლებელია მასწავლებლების, ექიმებისა და მშობლების დახმარებით. სტუდენტებს ექნებათ საინფორმაციო შეხვედრები. ბიოლოგიის, ქიმიის მასწავლებლებთან ერთად. გაეცანით შესაბამის ლიტერატურას. მოამზადეთ საინფორმაციო ბროშურები და დაურიგეთ საჯარო სკოლის მოსწავლეებს.
დაიგეგმა და განხორციელდა შემდეგი ინტერვენცია:
ინტერვენცია N 1
სკოლის მოსწავლეებს მოჰქონდათ საკუთარი გარეცხილი და გარეცხილი ბოსტნეული და აკვირდებოდნენ მიკროსკოპში.
ინტერვენცია N 1 - შეფასება
ფოკუს – ჯგუფები სტუდენტებთან, რამაც საშუალება მოგვცა გავეცნოთ თუ როგორ აფასებენ ისინი ინტერვენციას. დისკუსიის დროს მათ თქვეს, რომ არც კი უფიქრიათ იმაზე, რომ გარეცხილი და ვადაგასული პროდუქტები შეიძლება საზიანო იყოს მათი ჯანმრთელობისთვის, რადგან ისინი სავსეა ბაქტერიებით.
ინტერვენცია N 2
ბიოლოგიის მასწავლებელი საუბრობს პროდუქტების გამოყენების სწორ გზებზე.
ინტერვენცია N 2 - შეფასება
ინტერვიუ ბიოლოგიის მასწავლებელთან:
შეხვედრის დასრულების შემდეგ გამართულ ინტერვიუში მან თქვა, რომ მოსწავლეები მას ყურადღებით უსმენდნენ და ბავშვები სწორად პასუხობდნენ შეკითხვებს. მან შეაქო შეხვედრა. მისი აზრით, სტუდენტები უფრო მეტ ყურადღებას გაითვალისწინებენ პროდუქციის შეძენისა და გამოყენების წესებს. შეიძინეთ და მიირთვით სწორი პროდუქტი და იზრუნეთ თქვენს ჯანმრთელობაზე.
ინტერვენცია N 3
სოციალურ სივრცეში და სკოლაში საინფორმაციო ბროშურების მომზადება და გავრცელება სკოლის მოსწავლეებთან ერთად.
ინტერვენცია N 3 - შეფასება
ფოკუს – ჯგუფები სტუდენტებთან, რამაც საშუალება მოგვცა გავეცნოთ თუ როგორ აფასებენ ისინი ინტერვენციას. მათი თქმით, ეს აქტივობა საკმაოდ საინტერესო იყო. ბავშვებმა ყველას აუხსნეს, პროდუქტის ყიდვისას ყურადღება მიაქციეთ მის შესაბამისობას და არ ჭამა გარეცხილი.
დასკვნა:
კვლევა საშუალებას გვაძლევს დავასკვნათ, რომ კვლევის ჩატარების ეს მეთოდი საუკეთესო გზაა საზოგადოებაში არსებული პრობლემის გადასაჭრელად. ჩვენი ჩარევით გარკვეულ შედეგებს მივაღწიეთ.